5. и 6. разред
- Доношење прибора (књига, нотна свеска и обична свеска , инструмента )
- Активност на часу приликом рада и подела у групе
- Певање песама
- Свирање песама
- Свирање лествица
- Након обраде нове песме, лествице или неког другог облика нотног записа, већ од следећег часа креће испитивање истог (свирање ). Ученици могу да одлажу испитивање једном у полугодишту следећи час ако не науче ту песму рачуна им јединица због обавезе уписивања оцене у дневник.
- Познавање основа музичке писмености – читање нота (висине, вредности), ознака, предзнака…
7. и 8. разред
- Препознавање композиција, композитора, извођача, изражајних музичких елемената у слушаним примерима
- Стицање знања о музици (композитори, инструменти, облици, епохе…)